Se Min nabo Totoro 1988 Med Danske Undertekster

★★★★☆

Bedømmelse: 7,9 ud af 10 (baseret på 73 Stemmer)





De to søstre, Mei og Satsuki, flytter på landet med deres kærlige, men nogle gange også lettere distræte far. Huset er hjemsøgt af små, levende nullermænd, som dog ikke er mere faretruende, end at de forføjer sig bort, så snart det runger af latter i stuerne. Den yngste pige falder ned i et dybt hul i jorden og vækker et af underskovens fabeldyr til live. Sammen med denne vidunderlige, flyvske og vennesæle ’skovvogter’ – Totoro, hedder den – begiver børnene sig ud på de mest fantastiske flyveture gennem og over skovene, bl.a. i en blød, tolvbenet kattebus, hvor dyrets øjne fungerer som billygter. Imens vokser den lille Totoro sig stadigt større, uden at den af den grund holder op med at ligne en forvokset kanin!

Overblik



Udsigt : 8918.
Fil : .DIR 4K HD DVD.
Lim : 761 MegaByte.
Tekst : Pashto (ps-PS) - Dansk (da-DK).
Spilletid: 2 Time 32 minutter.






Se Min nabo Totoro Med Danske Undertekster 1988


Gruppe

Komponist: Khy Alani.
Anmeldt af: T. Telmo Aven.
Scenograf: Ellesse Breeanna.
Klip: Tamira Larae.
Instruktør af: Zidan Deyaan.
Medvirkende: Arjay Chico.
Musik af: Sunday Beste.
Baseret på: Balint Aizza.
Manuskript af: Amielia Cecilia.
Produktion: Zanda Martia.
Fotografering: Kayser Hatti.


Kategori: Fantasy, Animation, Familie Film Dansk.
Land: Sverige.
Afgifter: $47,405,000.
Indkomst: $711,120,773.
Merchant konto udbyder: Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., MOX Universel.
Frigivet: 22 januar 1966.

Min nabo Totoro Wikipedia den frie encyklopædi ~ Min nabo Totoro originaltitel Tonari no Totoro となりのトトロ er en japansk animefilm fra 1988 af animeret og instrueret af Hayao Miyazaki og produceret i Studio Ghibli Handling Advarsel Handling afslutning ogeller plot afsløres i det følgende To piger Satsuke og

Min nabo Totoro 1988 ~ Min Nabo Totoro er nok ikke Miyazaki´ bedste film til dato men den er en glimrende tegnefilm der varmt kan anbefales til alle der holder af denne genre og dens hemmeligheder Og jeg må da også tilstå at filmen forstår at tage sin tid for selvom den kun tager 86min

Min nabo Totoro Filmcentralen – Filminstituttets ~ Et undervisningsmateriale til spillefilmen Min nabo Totoro Japan 1988 Filmens credits Originaltitel Tonari no Totoro Japan 1988 Instruktion og manuskript Hayao Miyazaki Længde 86 minutter Distribution Camera Film Medierådets vurdering Tilladt for alle Danske stemmer Mei Frida Marie Reynberg Satsuki Emilie Claudius Kruse

Min nabo Totoro DVD dansk japansk tale Hayao ~ I den japanske tegnefilm Min nabo Totoro flytter de to søstre Mei og Satsuki på landet med deres kærlige men nogle gange også lettere distræte den yngste pige falder ned i et dybt hul i jorden vækker hun et af underskovens fabeldyr til med denne vidunderlige flyvske og rare ’skovvogter’ – Totoro hedder den – begiver børnene sig ud på de mest

Scope Film Min nabo Totoro ~ Information om filmen Min nabo Totoro Søstrene Satsuki og Mei flytter på landet med deres familie Ved siden af deres nye hus ligger en magisk skov befolket af de mytiske Totoroer Tø

Min nabo Totoro 1988 Filmz ~ “Min nabo Totoro” er en yderst ufarlig og varmhjertet film der ikke er bange for at bruge adskillige minutter på at skildre karaktererne i færd med at udføre forholdsvis almindelige og fredsommelige gerninger Så hvis man foretrækker animationsfilm med masser af fart og tempo

Min Nabo Totoro DVD Film → Køb billigt her ~ ’Min nabo Totoro’ er af kendere blevet kåret som historiens bedste familiefilm – et opløftende eventyr som også tør tage fat om større og mere alvorlige emner hvordan børn forstår at tackle vanskelige situationer i familien

MIN NABO TOTORO kommer på trailer ~ Animasjonsmesteren Hayao Miyazakis magiske eventyr Min nabo Totoro kommer tilbake på kinolerretet Denne klassikeren fra legendariske Studio Ghibli passer

Min nabo Totoro plakat af Entertainment Collection ~ Plakater vægdekoration med motivet Min nabo Totoro Fragt fra kun 19 kr Forskellige materialer størrelser Nem sikker betaling

Min nabo Totoro plakat af Albert Cagnef ~ Plakater vægdekoration med motivet Min nabo Totoro Fragt fra kun 19 kr Forskellige materialer størrelser Nem sikker betaling

Get updates in your Inbox
Subscribe